Ze Zlína přicházejí dva hráči, bek Martin Lučka a křídelní útočník Michal Důras

25.06.2012 19:23

Vyztužit obranné řady chomutovských Pirátů příchází MARTIN LUČKA. 27-letý obránce v uplynulé sezóně oblékal dresy Zlína a Karlových Varů. Za ševce odehrál   loni 25 zápasů a připsal si 1 bod za asistenci, v drese energetiků z K.Varů to bylo lepší. V základní části nastoupil za Energii v 18 zápasech a připsal si 3 body za 1 gól a 2 nahrávky. Ve skupině o udržení přidal dalších 10 zápasů ale bez bodového zisku. Martin Lučka zkoušel štěstí i za mořem. V sezóně 2003-04 odehrál 56 zápasů v OHL, za tým Peterborough Petes, připsal si 7 bodů za 3 branky a 4 asistence. Po návratu ze zámoří působil v juniorském týmu Zlína. Ve výlukové sezóně 2004-05 pomáhal druholigovému týmu z Hodonína. Následující rok pak strávil na Vysočině, v barvách Třebíče. Od sezóny 2006-07 hrál pravidelně za extraligový Zlín, tedy až na pár zápasů v sezóně 2006-07 kdy pomáhal Horácké Slávii z Třebíče. Martin Lučka v Chomutově podepsal smlouvu o ročním hostování a po podpisu se vyjádřil pro klubový web takto: " Po příchodu do chomutovské haly mi spadla brada. Zázemí je na špičkové úrovni, ani jsem nečekal, že něco takového vůbec na zimáku může být. Ve Zlíně jsme byli zvyklí na skromnější podmínky."  O své úloze řekl : " Určitě nedám deset branek za sezónu, jsem spíše defenzivnější bek. Většinou nastupuji v obranné dvojici s ofenzivně laděným obráncem. On má na starost útok a já mu kryju záda. "


K Pirátům příchází další posila do ofenzivi, a opět ze Zlína. Tou posilou je křídelní útočník MICHAL DŮRAS. Ten bude v Chomutově působit stejně jako Martin Lučka, tedy 1 sezónu tu bude hostovat. Michal Důras strávil poslední tři extraligové ročníky strávil v barvách Zlína. Před tím oblékal šest sezóny dres Plzně, vyzkoušel si ale i dres Mladé Boleslavi. Odchovanec jihlavského hokeje spatřil světlo světa v roce 1981. V juniorech dostal poprvé šanci nastoupit za A-tým HS Třebíč. Poté následovaly dvě sezóny v první hokejové lize, v ní oblékl dres Ytongu Brno a Ústí nad Labem. První zápas v české nejvyšší soutěži si připsal v sezóně 2003-04 v plzeňských barvách. Michal Důras je za přesun na sever Čech rád. " Zhruba před měsícem jsem se dozvěděl, že se mnou ve Zlíně nepočítají na pozicích, které jsem tam měl v minulých letech. Důvěry viditelně ubylo, takže jsem rád, že jsem mohl jít do Chomutova.“ řekla nová posila Pirátů klubovému webu. Po loňské méně podařené sezóně očekává Michal Důras od nového angažmá novou výzvu. " S první a druhou sezónou ve Zlíně jsem byl spokojený. Měl jsem důvěru trenéra Venery, dostal jsem hodně prostoru na ledě. Produktivita byla také dobrá. Loni se pod trenérem Vlachem trochu změnil systém hry. Více se bránilo. Tým byl snad nejhorší v počtu vstřelených branek. Tím si vysvětluji i to, že jsem tolikrát neskóroval ani já."  řekl hráč číslem 96 na zádech. K týmu Pirátů z Chomutova se Michal Důras přidal v pondělních ranních hodinách. Arénu a zázemí viděl poprvé, což se ale rozhodně nedá říci o spoluhráčích. Třeba s kapitánem Milanem Kraftem působil v Plzni v jedné formaci. „Známe se velice dobře s Lukášem Pulpánem. S Milanem Kraftem jsem dokonce při výluce NHL nastupoval v jedné lajně. Dále tu znám kluky z ostatních klubů extraligy – David Hruška, Zdeněk Ondřej, Nikola Gajovský. Z haly jsem nadšen, disponuje krásným zázemím a veškerým komfortem pro hráče.“


 

foto z hokejkv.cz a hcsparta.cz